گروه مالی پیشرو و دانش محور با مجموعه متنوعی از خدمات فناورانه

اتریوم به درآمد ۱۱ رقمی دو برابر سریع‌تر از آمازون دست یافت

اتریوم به درآمد ۱۱ رقمی دو برابر سریع‌تر از آمازون دست یافت

در آستانه گذار به اجماع اثبات سهام یاPoS  ,اکوسیستم اتریوم  (ETH) سریعتر از آمازون در سال‌های اول توسعه یافته است: این ارقام را بررسی کنید. اتریوم (ETH) با رشد سریع‌تری نسبت به آمازون مواجه شده است و دارای بازار در دسترس(TAM) بزرگ‌تر و تقریباً پنج برابر مبلغ سرمایه بازار کمتری دارد. طبق داده ها به این نتیجه رسید که شبکه اتریوم  (ETH) زودتر از شرکت پیشرو Web2 به ارزش ۱۱ رقمی رسیده است. درآمد اتریوم طی ۶.۵ سال به ۱۰ میلیارد دلار رسیده است که این رقم دو برابر آمازون است.

اتریوم (ETH) در کمتر از ۸۰ ماه ۱۰ میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد. برای شرکت دیجیتال آمازون، دستیابی به این موفقیت دو برابر این زمان بیشتر طول کشید. تحلیلگر آدریانو فریا، مهندس نرم‌افزار و یکی دیگر از حامیان اتریوم، دو معیار دیگر را به اشتراک می‌گذارد که ثابت می‌کند اتریوم از نظر اقتصادی سالم‌تر و خوشبینانه تر از آمازون است. ارزش بازار آمازون معادل ۱.۵۵ تریلیون دلار و ارزش بازار اتریوم ۳۳۵ میلیارد دلار می باشد. درآمد ETH دو برابر سریع‌تر از آمازون در سال‌های اول رشد داشته است، بازار در دسترس بسیار بزرگ‌تری دارد و ارزش بازار آن نسبت به آمازون تنها ۲۳ درصد است. اگرچه ارزش بازار اتریوم (ETH)تنها ۲۳ درصد از سرمایه آمازون است. اتریوم (ETH) دارای اندازه بازار در دسترس بسیار بزرگتری است و رشد سریعتری را تجربه نموده است.

قرارداد سپرده ۲.۰ اتریوم با وجود افت قیمت اتریوم، از نظر ارزش بازار از سهام تویوتا پیشی گرفت. یکی از متخصصان حوزه وب ۳ نیز افزود که اتریوم ۴.۵ برابر بیشتر از سیستم کارت ویزا در سال ۲۰۲۱ تراکنش‌ها را پردازش نموده است. در عین حال، ارزش بازار ویزا ۳۳ درصد بیشتر از اتریوم (ETH) است.

 

منبع:u.today

مشاهده خبر

کد مقاله

10249

تاریخ انتشار

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

لینک کوتاه

https://sfg.ir/?p=10249

اشتراک گذاری

آخرین اخبار و مقالات