گروه مالی پیشرو و دانش محور با مجموعه متنوعی از خدمات فناورانه

سرازیر شدن تریلیون دلار به ارزهای دیجیتال

سرازیر شدن تریلیون دلار به ارزهای دیجیتال

کوین اولری پیش‌بینی می‌کند که تریلیون‌ها دلار به ارزهای دیجیتال سرازیر خواهد شد و استخراج بیت‌کوین جهان را نجات خواهد داد

کوین اولری، ستاره برنامه شارکت تنک(یک برنامه تلویزیون واقع‌نما که از ماه اوت ۲۰۰۹ از کانالای بی سی امریکا پخش می‌شود)، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، پیش‌بینی کرده است که تریلیون‌ها دلار وارد ارزهای دیجیتال، به‌ویژه بیت‌کوین خواهد شد. علاوه بر این، او گفت که استخراج بیت کوین جهان را نجات خواهد داد. اولری می‌گوید سرمایه های زیادی فراتر از آنچه تا به حال دیده‌اید وارد رمزارز خواهد شد.» کوین اولری، ستاره شارک تنک، پنج شنبه در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۲ یک سخنرانی مهم ایراد نمود. او گفت که بر اساس تجربه خود در کسب و کار نمایه سازی، «سرمایه عظیم،  معادل تریلیون دلار» در انتظار سیاست هستند. آنها در حال حاضر مالک ارزهای دیجیتال صفر یا بسیار کمی هستند. او افزود: «این تامین منابع توسط افراد با ارزش خالص بالا، صندوق های تامینی و سرمایه گذاران خرد صورت می گیرد.»

آقای شگفت انگیز همچنین گفت: “چیزی که ما از دست می‌دهیم اعتبار سیاست است. هنگامی که ما سیاست را می پذیریم و قانونگذار نیز قانون خود را تصویب می کند، این یک چیز منفی نیست. سرمایه عظیمی به این بخش سرازیر خواهد شد که تا به حال به چشم خود ندیده اید.” او افزود: «بنابراین کسانی که می توانند روی آن سرمایه‌گذاری کنند، اگر الان دست به کار شوند، از آنچه که در صورت وقوع سیاست‌ها سرمایه عظیم وارد این بازار شود، جلوتر خواهند بود»

اولری افزود: “من پیش‌بینی می‌کنم در ۱۰ سال آینده رمز ارز، بلاک چین، بیت‌کوین – همه این نوآوری‌ها – دوازدهمین بخش S&P خواهند بود.” ستاره شارک تنک همچنین در مورد اینکه چرا استخراج بیت کوین جهان را نجات می دهد، صحبت نمود. او توضیح داد: «چرا استخراج بیت کوین برای زمین مفید است؟ زیرا نسل بعدی استخراج‌کنندگان بیت‌کوین… با انرژیی سروکار دارند که به کربن نیاز ندارد همچون برق آبی و انرژی هسته‌ای، باد و خورشید.»

آقای شگفت‌انگیز ادامه داد: «اقدام به تولید بیت‌کوین به قدری ارزش اقتصادی دارد که آن‌ها به کار خود ادامه می‌دهند و برای نسل بعدی ماشین‌ها و توربین‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند. ۹۰ درصد از سدهایی که در صد سال گذشته در آمریکا ساخته شده اند، به فکر برق آبی بوده اند اما هرگز توربین ها را نصب نکرده اند. او گفت: »من توربین ها را نصب می کنم. چرا؟ زیرا اگر بتوانم از آن استفاده کنم و با ممیزی کربن با من کار نداشته باشند، اقتصاد بسیار خوبی است.» ستاره شارک تنک با اشاره به اینکه “برای جوامع مفید است، قدرت اضافی را فراهم می کند”، اظهار داشت:

“این آینده استخراج بیت کوین است. ما در حال گسترش قدرت برای همه جوامع خواهیم بود در حالی که ما بیت کوین را در یک پروتکل اخلاقی و ۱۰۰٪ سبز استخراج می‌کنیم که می توانیم با برق آبی انجام دهیم.”

قوانین به افزایش ارزش بیت کوین کمک می کند

اولری در ادامه افزود: “استراتژی زیبا در اینجا زمانی است که ما سیاست دریافت می کنیم… وقتی بیت کوین را به موسساتی می دهیم که هنوز آن را ندارند، آنچه من پیش بینی می‌کنم اتفاق خواهد افتاد: آنها بین ۵۰ امتیاز پایه تا ۳۰۰ امتیاز پایه در پرتفولیوهای خود در نظر می گیرند.» وی نتیجه گرفت: چقدر پول ؟ تریلیون ها دلار. بنابراین، اگر می‌خواهید ارزش بیت‌کوین را افزایش دهید، اگر مانند من طرفدار آن هستید… شما نیاز به قانون دارید… عقب می‌نشینید و سرازیر شدن سرمایه را تماشا می‌کنید.

 

 

منبع:news.bitcoin

مشاهده خبر

کد مقاله

10489

تاریخ انتشار

۱۴۰۱/۰۱/۲۷

لینک کوتاه

https://sfg.ir/?p=10489

اشتراک گذاری

آخرین اخبار و مقالات