گروه مالی پیشرو و دانش محور با مجموعه متنوعی از خدمات فناورانه

بیت کوین کم کم در حال افزایش است اما هنوز اوج نگرفته است

بیت کوین کم کم در حال افزایش است اما هنوز اوج نگرفته است

بیت کوین روز پنجشنبه نزدیک به ۲۴۰۰۰ دلار بسته شد و پس از تلاش ناموفق برای صعود به قیمت بالاتر در اواسط هفته گذشته، دوباره به این سطح دست یافت. اولین ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت ۳.۸ درصد افزایش یافته است، تقریباً به همان اندازه که در هفت روز گذشته با افزایش مواجه شده بود. اتریوم طی ۲۴ ساعت ۴.۸ درصد افزایش یافته و به ۱۷۲۰ دلار رسیده است. آلت کوین ها از میان ۱۰ ارز برتر بین ۳.۸٪ (BNB) و ۱۰٪ (Solana) افزایش نشان دادند. بر اساس  داده‌های کوین مارکت کپ، ارزش کل بازار کریپتو، یک شبه با ۳.۸ درصد افزایش به ۱.۱ تریلیون دلار رسیده است. بیت کوین به مدت دو روز بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه خود بسته شده است. بسته شدن قیمت در طول هفته بالای ۲۲۷۰۰ بازگشت به قلمرو بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ هفته ای می باشد.

 

چنین شرایط فنی می‌تواند مشوق خوبی برای خریداران خرده فروشی باشد. عوامل دیگری برای نهادگرایان در نظر گرفته شده است. همچنین، بهبود تقاضا برای دارایی های پرخطر و عقب نشینی دلار از بالاترین سطح چند ساله نیز انتظار می رود. با این حال، تصویر بلندمدت و کلی بر علیه خریداران است. تا زمانی که شاهد تشدید شرایط پولی و اقتصادی هستیم، بازار کریپتو برخلاف جریان حرکت می کند. علاوه بر این، دیدگاه شرکای گاگنهایم این است که صنعت هنوز از شر شرکت کنندگان مضطر “خلاص” نشده است. کریپتو در درازمدت به دلیل فشار نظارتی و عدم حمایت نهادی قوی با مشکل مواجه می شود.

به نظر صندوق بین المللی پول، اگر اقتصاد وارد رکود شود، بازار ارزهای دیجیتال سقوط خواهد کرد. داده‌های اولیه تولید ناخالص داخلی ایالات متحده که روز پنجشنبه منتشر شد، رکود فنی در این کشور را تایید نموده است. بریتانیا پیشنهاد نمود که ارزهای رمزنگاری شده به عنوان نوع جدیدی از دارایی در نظر گرفته می شود و محافظت از سرمایه گذاران در این شیوه بسیار آسان‌تر است.

 

 

منبع:forexlive.

مشاهده خبر

کد مقاله

11432

تاریخ انتشار

۱۴۰۱/۰۵/۰۹

لینک کوتاه

https://sfg.ir/?p=11432

اشتراک گذاری

آخرین اخبار و مقالات