گروه مالی پیشرو و دانش محور با مجموعه متنوعی از خدمات فناورانه

اعتراف به اشتباه در مورد پیش بینی سقوط بیت کوین توسط گرگ وال استریت

اعتراف به اشتباه در مورد پیش بینی سقوط بیت کوین توسط گرگ وال استریت

 

گرگ وال استریت، جی. بلفورت اعتراف کرد که در مورد پیش بینی سقوط بیت کوین اشتباه کرده است

جردن بلفورت، کارگزار سابق سهام که معمولاً به عنوان “گرگ وال استریت” شناخته می شود، اعلام نمود که پیش بینی اولیه او از سقوط احتمالی بیت کوین (BTC) اشتباه بوده است. بلفورت در مصاحبه ای با یاهو فایننس در ۲۷ آگوست اشاره کرد که موضع او در سال ۲۰۱۷ به این دلیل بوده است که این دارایی یک کلاهبرداری است در حالی که نشان می دهد بیت کوین دارای خصوصیات یک پروژه تقلبی است.

بلفورت گفت: “در آن زمان که واقعاً از کریپتو متنفر بودم، پای همه حرف هایی که در سال ۲۰۱۷ درباره کریپتو گفتم، می‌ایستم، به جز یک چیز، در مورد سقوط سنگین (به صفر رسیدن) بیت‌کوین اشتباه می‌کردم، اما به اندازه کافی به جزییات نگاه نکردم، زیرا فقط گفتم که این نوع سرمایه‌گذاری یک نوع کلاهبرداری است، زیرا مطمئنم که کلاهبرداری است”.

تاثیر افول قیمت کریپتو در سال ۲۰۱۸

علاوه بر این، بلفورت اذعان نمود که به دنبال رشد ارزهای دیجیتال، او معتقد است که یک سرکوب نظارتی این دارایی را به سقوط سنگین نزدیکتر می نماید، زیرا احتمالاً یک نوع تهدید است. در همان زمان، او توضیح داد که چگونه افول قیمت کریپتو در سال ۲۰۱۸ نظر او را تغییر داد.

“زمانی که این ارز سقوط کرد و به ۳۰۰۰ دلار کاهش یافت، همچنان مانند یک بازار چند میلیارد دلاری عمل نمود. وقتی که همه چیز در حال خراب شدن است سعی می‌کنم صبر پیشه کنم، گاهی اوقات همه چیز سریع رخ می‌دهد، این همان چیزی است که وقتی قرار است کاری به سرانجام برسد، اتفاق می افتد. این مسئله باعث شد که به جزییات با دقت بیشتری نگاه کنم. تز اصلی من ریسک حاکمیتی بود که ایالات متحده دیگر مانند چین نیست و این چیزی بود که باعث شد من واقعاً نسبت به بیت کوین بدبین باشیم.”

جالب اینجاست که کارگزار سابق سهام اعلام نمود که به درک درستی از ویژگی‌های بیت‌کوین طلای دیجیتالی دست یافته است که باعث تغییر دیدگاه او شده است. در این راستا، بلفورت که بر مقررات ارزهای دیجیتال تاکید می‌کند، اضافه کرد که بیت کوین احتمالاً مانند ذخایر با ارزش و کمتر شبیه به یک سهام در حال رشد آغاز به کار نموده است.

کریپتو حباب سایت دات کام را نشان می دهد

بلفورت در جای دیگر پیشنهاد نمود که مسیر رشد بخش کریپتو نشان دهنده حباب دات کام است که در آن ارزهای دیجیتال منتخب قبل از افزایش مجدد سقوط خواهند کرد. او بر این باور است که ارزهای رمزنگاری شده مهم ارزهایی هستند که مدیریت و سودمندی قوی دارند. وی همچنین اذعان داشت که در بلندمدت، بیت کوین و اتریوم (ETH) احتمالاً موفق خواهند بود. نظر وی در مورد رشد کریپتو برگرفته از پیشنهاد اکونومیست و بنیانگذار انتشارات  HS Dent، هری دنت است. طبق گزارشات فینبلو ، دنت معتقد است که کریپتو «بهترین سرمایه گذاری بزرگ بعدی» است، اما مشابه رشد سهام آمازون بازار ابتدا قبل از صعود، یک سقوط را تجربه خواهد کرد.

 

 

منبع:finbold

مشاهده خبر

 

کد مقاله

13244

تاریخ انتشار

۱۴۰۱/۰۶/۰۹

لینک کوتاه

https://sfg.ir/?p=13244

اشتراک گذاری

آخرین اخبار و مقالات