گروه مالی پیشرو و دانش محور با مجموعه متنوعی از خدمات فناورانه

برگزاری جلسه معارفه شرکت گروه مالی شهر برای عرضه عمومی سهام در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران با نماد “شهر”

برگزاری جلسه معارفه شرکت گروه مالی شهر برای عرضه عمومی سهام در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران با نماد “شهر”

شرکت گروه مالی شهر (سهامی عام) به عنوان هلدینگ‌ مالی و سرمایه‌گذاری بانک شهر موفق به اخذ پذیرش و درج نماد در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران شده است.

جلسه معارفه شرکت گروه مالی شهر (سهامی عام) قبل از عرضه عمومی سهام این شرکت با نماد ” شهر” و با هدف تشریح وضعیت مالی، ارزشگذاری و برنامه‌های آتی این گروه با حضور مدیران گروه مالی شهر و نمایندگانی از بانک شهر، سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت بورس اوراق بهادار تهران، کارگزاری شهر (مشاوره عرضه) و شرکت تامین سرمایه دماوند (ارزشگذار، بازار‌گردان و متعهد خرید) در روز شنبه مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات طبقه سوم ساختمان شاهنامه بانک شهر و به دو صورت حضوری و مجازی برگزار گردید.

مطابق ارزشگذاری انجام شده توسط شرکت تامین سرمایه دماوند، خالص ارزش روز دارایی‌هایی شرکت ۱۲۱,۱۸۴,۱۷۳میلیون ریال و ارزش هر سهم، معادل ۳,۶۷۲ ریال برآورد شده است.

در پایان جلسه، نمایندگان گروه مالی شهر و تامین سرمایه دماوند به پرسش‌های شرکت‌کنندگان حضوری و مجازی و نیز خبرنگاران در رابطه با برنامه‌های آتی گروه، امیدنامه، ارزشگذاری، سیاست‌های بازارگردانی و استراتژی‌های سهامدار عمده پاسخ دادند.

 

 

3Q9A3062 3Q9A3076 3Q9A3094 1 3Q9A3132 3Q9A3136 3Q9A3147 3Q9A3180 3Q9A3196

 

 

کد مقاله

17340

تاریخ انتشار

۱۴۰۲/۰۲/۳۱

لینک کوتاه

https://sfg.ir/?p=17340

اشتراک گذاری

آخرین اخبار و مقالات