گروه مالی پیشرو و دانش محور با مجموعه متنوعی از خدمات فناورانه

“شهر” در ایستگاه بورس

“شهر” در ایستگاه بورس

 

یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ عرضه اولیه گروه مالی شهر به عنوان ششصد و چهارمین شرکت پذیرفته ‌شده در ﺑﺨﺶ “سرمایه‌گذاری‌ها” و گروه و طبقه “سایر واسطه‌گری مالی” با کد صنعت “۵۶۹۹” و در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران و در نماد “شهر” به شیوه ثبت سفارش، انجام و کشف قیمت شد.

بر این اساس ۱۲ درصد از سهام شرکت گروه مالی شهر با نماد ” شهر” به قیمت هر سهم ۱۸۴۰ ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد. در عرضه اولیه سهام شرکت گروه مالی شهر ، بیش از ۲ میلیون ۱۸۶ هزار کد معاملاتی شرکت کردند که این تعداد، رکورددار عرضه­های دو و نیم سال گذشته در بورس می­باشد. همچنین به هر کد معاملاتی حداکثر ۱,۸۶۳ سهم اختصاص یافت.

در ادامه مراسم، مدیرعامل گروه مالی شهر آقای دکتر اسماعیل درگاهی،  اذعان داشت عرضه سهام گروه  مالی شهر از سه سال پیش توسط مدیران گروه هدفگذاری شد و در راستای  نیل به این هدف، اصلاحات ساختاری و مالی قابل توجهی نیز انجام گرفت. آقای درگاهی افزود: پیش‌بینی می­شود بازار سرمایه در ۶ ماهه دوم سال فرصت رشد خوبی را خواهد داشت که با توجه به عرضه سهام گروه مالی شهر در اواخر خردادماه ۱۴۰۲، منافع سهامداران و ذینفعان گروه تأمین خواهد شد.

همچنین رییس هیئت مدیره گروه مالی شهر، آقای یزدان سیف، ضمن اشاره به پتانسیل گروه مالی شهر و مدل کسب وکاری که برای آن طراحی شده است، عرضه اولیه را راهکار خوبی برای مولدسازی دارایی‌های شهرداری‌ها و بانک شهر دانست. وی افزود: جریان تامین مالی فی مابین شهرداری‌ها و بانک شهر، جریان ایستا و تجمعی از مطالبات نبوده و یک جریان کارآمد از از نحوه تامین مالی اقتصاد شهری است که منافع سهامداران بانک شهر و سپرده‌گذاران را به همراه خواهد داشت.

آقای سیف تاکید نمود همه ارکان بانک شهر و گروه مالی شهر با نگاه به منافع همه ذینفعان در تلاش هستند تا روزهای خوبی را برای سهامداران رقم بزنند.

 

کد مقاله

17570

تاریخ انتشار

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

لینک کوتاه

https://sfg.ir/?p=17570

اشتراک گذاری

آخرین اخبار و مقالات