گروه مالی پیشرو و دانش محور با مجموعه متنوعی از خدمات فناورانه

پرداخت با ارزهای دیجیتال در سال جاری

پرداخت با ارزهای دیجیتال در سال جاری

بر اساس نظرسنجی مسترکارت؛ چهار نفر از هر ده نفر تصمیم دارند در سال جاری از ارزهای دیجیتال برای پرداخت‌های خود استفاده کنند.

براساس آخرین نظرسنجی انجام شده توسط غول کارت‌های اعتباری یعنی Mastercard نشان داده است که نزدیک به ۴۰ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی قصد دارند از رمزارزها برای پرداخت‌های خود در سال جاری استفاده کنند.طبق یک نظرسنجی با عنوان “تمایل مصرف کننده برای پرداخت با ارزهای دیجیتال رشد بسیار سریعی داشته است” ، ۶۷٪ اظهار داشتند که نسبت به یک سال پیش در استفاده از رمزارزها راغب تر هستند.

وقتی نوبت نسل هزاره‌ها می رسد (به نسلی گفته میشود که در اوایل قرن ۲۱ میلادی به بزرگسالی میرسند) ، ۷۷ درصد از آنها علاقه‌مند به یادگیری بیشتر در مورد ارزهای دیجیتال هستند و۷۵ درصد می گویند که اگر فهم بیشتری نسبت به رمزارزها داشته بودند تمایل بیشتری برای استفاده از آن نیز نشان میدادند.

در این مطالعه آمده است : “با وجود اینکه علاقه مصرف کنندگان به رمزارزها – به ویژه ارزهای دیجیتال رایج مانند بیت کوین – زیاد است ، اما برای اطمینان از انتخاب ، محافظت و تطابق نظارتی با مصرف کننده ، هنوز راه زیادی پیش رو است.”

بر اساس گزارشات این شرکت ۹۳ درصد از شرکت کنندگان نظرسنجی درنظر دارند حداقل از یک روش پرداخت نوظهور؛ از جمله رمزارز، بیومتریک، پرداخت بدون تماس یا کدهای QR استفاده کنند. این نظرسنجی بیش از ۱۵۵۰۰ شرکت کننده در ۱۸ کشور آمریکای شمالی ، آمریکای لاتین ، خاورمیانه ، آفریقا و آسیا-اقیانوسیه را تحت پوشش قرار داده است.

مدیر ارشد محصولات در Mastercard ، کریگ ووسبورگ گفت: “همانطور که به آینده نگاه می کنیم، به منظور شکل دهی به زیرساخت‌های تجارت و کارآمد ساختن اقتصاد دیجیتال برای همه افراد جامعه، باید تمام گزینه‌ها اعم از شیوه های پرداخت درون فروشگاه و یا آنلاین را فراهم آوریم.”

در ماه فوریه ، این غول کارت‌های اعتباری به برنامه‌هایی برای فراهم کردن شرایط پرداخت با رمزارزها در شبکه های خود اشاره کرد که از اوایل سال جاری اجرایی خواهند شد.

منبع: راشاتودی

مشاهده خبر

کد مقاله

8062

تاریخ انتشار

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

لینک کوتاه

https://sfg.ir/?p=8062

اشتراک گذاری

آخرین اخبار و مقالات