گروه مالی پیشرو و دانش محور با مجموعه متنوعی از خدمات فناورانه

اسوشیتد پرس برای انتخابات و اطلاعات ورزشی ارتباط زنجیره ای ایجاد کرد

اسوشیتد پرس برای انتخابات و اطلاعات ورزشی ارتباط زنجیره ای ایجاد کرد

اسوشیتد پرس (AP)، خبرگزاری به قدمت ۱۷۵ سال، اطلاعات اقتصادی، ورزشی و انتخابات را به صورت ارتباط(لینک) زنجیره ای (Chainlink) ارائه خواهد داد، سیستمی که اطلاعات لازم را برای بلاکچین ­ها فراهم می ­نماید و برای انجام تراکنش­ ها به معاملات دیجیتال کمک می­ کند.

این اعلام مشارکت در روز پنجشنبه نمونه دیگری از برند نمادین جریان اصلی است که فناوری بلاکچین را درون خود دارد، و در عین حال برنامه­‌های ارتباط زنجیره ای را برای گسترش دامنه تامین مالی غیر متمرکز (DeFi) به حوزه‌­های جدید نشان می­دهد.

دواین دیساولنیر، مدیر بلاکچین و صدور مجوز داده‌­های اسوشیتد پرس در مصاحبه با موسسه کوین­دسک اظهار داشت: دیدگاه ما این است که بلاکچین یک نظام اقتصادی کاملاً جدید است. و به عنوان یک نظام اقتصادی جدید، به ورودی­‌های فراوان، اعتماد و همکاری گسترده نیاز دارد. آنچه ما هم­ اکنون شاهد هستیم استفاده مهیج از آن است، و بلاکچین در نیمی از اوقات مورد استفاده قرار می­گیرد در حالی که اینترنت در میان میلیاردها نفر کاربر به محبوبیت دست یافته است.

بنا به گفته سرگئی نازاروف موسس همکار شبکه ارتباطی، تصمیم اسوشیتد پرس برای تامین داده­‌ها از طریق ارتباط زنجیره ای برای بلاکچین­‌های مختلف نوعی تغییر را در نحوه ارزیابی منابع داده‌­ها از قراردادهای هوشمند و افزایش معنادار در این مورد نشان می­‌دهد که با استفاده از داده­‌های اسوشیتد پرس، هم­اکنون می‌­توان به کدام یک از قراردادهای هوشمند دست یافت.

نازاروف طی یک ایمیل بیان نمود: در حالی که ما شاهد پیدایش سیستم تامین مالی غیرمتمرکز (DeFi) هستیم، نرخی که نرم‌­افزار اوراکل می­تواند داده‌­های جدید را به بلاکچین انتقال بدهد به همان اندازه­ای است که تولیدکنندگان بلاکچین می­توانند اپلیکیشن­‌های جدید و جالب را برای کاربران خود بسازند. در حالی که اسوشیتد پرس داده­‌های مورد تایید خود را راجع به انتخابات، امور ورزشی، و رویدادهای مختلف و کلیدی جهان فراهم می‌­کند، در حال حاضر بازارهای تامین مالی غیرمتمرکز در اکوسیستم بلاکچین می‌­توانند مجموعه وسیعی از مطالبی را تولید کنند که قبلاً قابل دسترس نبودند.

اسوشیتد پرس سیستم تامین مالی غیرمتمرکز DeFi راه‌­اندازی کرد.

وقتی به دنبال شبکه بلاکچین اتریوم (Ethereum)، این آژانس خبری نسخه تماس رقابتی race call را منتشر کرد، در نوامبر گذشته، اسوشیتد پرس برای انتخابات آمریکا به ارتباط زنجیره ای (Chainlink) پیوست. اسوشیتد پرس در صدر آن به عنوان قهرمان مشتاق در قلمروی در حال انتشار کارت اعتباری قابل معامله (NFT) شناخته شده و اولین رسانه کارت NFT را در اوایل سال ۲۰۲۱ به فروش رساند.

همچنین با افزودن داده­‌های سیستم تماس رقابتی راجع به انتخابات فرمانداری و قانونگذاری ایالتی آمریکا در سال ۲۰۲۱ به گروه جدیداً راه‌­اندازی شده در سیستم اوراکل ارتباط زنجیره ای (Chainlink)، اسوشیتد پرس مجموعه جدیدی از اطلاعات اقتصادی و مرتبط با ورزش را تامین خواهد کرد. دیساولنیر گفت: امسال به نحوی امیدبخش مجموعه داده‌­های اقتصاد کلان و ورزشی در هفته‌­های پس از انتخابات به این سیستم افزوده می‌­شوند.

دیساولنیر گفت: ما اشیاء موجود را در این زنجیره همچون میزان تولید ناخالص داخلی GDP، نرخ بیکاری، مقدار شاخص قیمت مصرف­کننده CPI و سایر بیت­های داده‌­های تایید شده از اسوشیتد پرس دریافت خواهیم کرد و آن را در گروه سیستم اطلاعاتی خود منتشر می­نماییم تا تولیدکنندگان بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. اخبار ورزشی رشته دیگری است که نه فقط دارای امتیاز است، بلکه گزارش­ها، تراکنش‌­ها و صدمات بازیکنان آسیب­‌پذیر را شامل می­شود.

اسوشیتد پرس، که به عنوان مجموعه‌­ای غیرانتفاعی تحت مالکیت روزنامه‌­های عضو و عوامل پخش اخبار فعالیت می­کند، با نوآوری در انتشار آنلاین و با متنوع­‌سازی جریان­های درآمدی خود به تکامل رسیده است. دیساولنیر گفت: هنوز داده‌­های برخط این زنجیره حوزه بکر دیگری هستند که باید کشف بشود.

 

منبع:coindesk

مشاهده خبر

کد مقاله

9486

تاریخ انتشار

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

لینک کوتاه

https://sfg.ir/?p=9486

اشتراک گذاری

آخرین اخبار و مقالات