گروه مالی پیشرو و دانش محور با مجموعه متنوعی از خدمات فناورانه

عقب نشینی بیت کوین از کانال صعودی

عقب نشینی بیت کوین از کانال صعودی

بر اساس گزارش کوین مارکت کپ، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در طول روز با ۳.۷ درصد کاهش به ۱.۱۷تریلیون دلار رسید. شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال در پایان معاملات هفته قبل به ۳۱ رسید که نشان‌دهنده پایان روند صعودی هفته گذشته است. اگرچه BTCUSD در پایان ماه گذشته رسماً بالاترین سطح محلی را ثبت نمود، مانند دو بخش دیگر از اوایل جولای، افزایش قیمت روند کندی به خود گرفته است و این حالت با فشار فروش همراه است.

پویایی‌ بازار ارزهای دیجیتال به افزایش چشمگیر عرضه ارزهای دیجیتال منجر شده است، اما بیت کوین کانال صعودی را در ماه جولای رد نمود. این نرخ به طور بالقوه به سمت مرز پایین کانال می رود، که اکنون با میانگین متحرک ۵۰ روزه همگام شده است و از بازه قیمتی ۲۱.۷ هزار دلار عبور کرده است. سقوط قطعی به زیر ۲۱.۰ هزار دلار می‌تواند نشانه‌ای از شکست این ادغام صعودی باشد و به تسلیم بازار واقعی منجر می شود. با این حال، در حال حاضر علائم بیشتری مبنی بر آماده شدن  تدریجی بازار برای خرید وجود دارد.

طبق گزارش  کوین شیرز، جریان خالص سرمایه ورودی به صندوق‌های رمزنگاری شده در هفته گذشته به ۸۱ میلیون دلار رسیده است که ۸۵ میلیون دلار آن به سرمایه‌گذاری‌های بیت‌کوین اختصاص دارد. بدین صورت، سرمایه‌گذاری‌ها در صندوق‌هایی که امکان  خرید در قیمت های پایینتر در بیت‌کوین را فراهم می‌کنند، ۲.۶ میلیون دلار کاهش یافت. مجموع ورودی ماهانه صندوق های رمزنگاری در ماه جولای به ۴۷۴ میلیون دلار رسید ه است که بالاترین میزان در سال جاری است.

سرمایه گذاری کپریول بر این باورست که در دو ماه گذشته شاهد تسلیم شدن مهم ترین معیارهای بیت کوین بوده ایم. این زمان بهترین فرصت برای سرمایه گذاری در بیت کوین و دارایی های دیجیتال است. صندوق ارز دیجیتال انتظار دارد ۶ تا ۱۲ ماه آینده بهترین فرصت را برای ورود به این بازار برای سال های آینده فراهم کند.

MineXMR به عنوان بزرگترین استخر استخراج در اکوسیستم مونرو، توقف فعالیت خود را در ۱۲ اوت اعلام کرد. در ماه فوریه، اعضای انجمن مونرو نگران تمرکز ظرفیت استخراج در استخر MineXMR بودند که ریسک بالقوه ۵۱٪ را به همراه داشت.

 

 

منبع:forexlive

مشاهده خبر

کد مقاله

11493

تاریخ انتشار

۱۴۰۱/۰۵/۱۸

لینک کوتاه

https://sfg.ir/?p=11493

اشتراک گذاری

آخرین اخبار و مقالات