گروه مالی پیشرو و دانش محور با مجموعه متنوعی از خدمات فناورانه

بیت کوین طی پنج سال وارد کانال ۵۰۰ هزار دلاری می شود

بیت کوین طی پنج سال وارد کانال ۵۰۰ هزار دلاری می شود

کاتی وودز معتقد است که بیت کوین طی پنج سال وارد کانال ۵۰۰ هزار دلاری می شود:

کاتی وودز (Cathie Woods) مدیرعامل اجرایی شرکت آرک اینوست (Ark Invest) پیش بینی جسورانه‌ای را در رابطه با قیمت آتی بیت‌کوین مطرح کرده است. او معتقد است که این ارزشمندترین رمزارز دنیا در پنج سال آینده حدودا ۵۰۰ هزار دلار می‌ارزد.

وودز خاطرنشان می کند که اگرچه که رسیدن به این مقدار در بازه پیش‌بینی شده برای بیت‌کوین غیرممکن نیست، اما بازهم همه چیز به میزان تمایل شرکت‌های سرمایه‌گذاری بیت‌کوین بستگی دارد. او عنوان می‌کند که برای اینکه بیت‌کوین به این رکورد قیمتی دست یابد، سرمایه‌گذاران نهادی و شرکت ها باید سرمایه گذاری بیشتر از ۵ درصد ترازشان داشته باشند. وودز در مصاحبه‌اش با اندرو راس سورکین (Andrew Ross Sorkin) خبرنگار سی‌ان‌بی‌سی، پیش‌بینی رویایی‌اش را مطرح کرد. «معتقدیم که قیمت به‌نسبت امروز ده‌برابر می‌شود یعنی از ۴۵۰۰۰ دلار امروز به ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید».

خیز اتریوم برای افزایش بی‌سابقه

از نظر کاتی وودز، به‌غیر از بیت‌کوین، اتریوم هم پتانسیل آن را داشته تا در چند سال آینده به رشد و جهش بی‌سابقه‌ای دست پیدا کند. اتریوم که دومین دارایی کریپتویی بزرگ از نظر ارزش بازاری محسوب می‌شود امسال تا ۳۶۰ درصد سود داشت که وودز فکر می‌کند که قیمت این توکن پتانسیل آن را داشته تا افزایش به‌مراتب بیشتری را تجربه کند.

به وجد آمدن کاتی وودز از بخش دیفای

وودز با اشاره به اینکه آرک اینوست سرمایه‌گذاری‌اش را روی دو دارایی کریپتویی بیت‌کوین و اتریوم متمرکز کرده است خبر از افزایش دارایی‌های بیت‌کوینی و اتریومی آرک اینوست می‌دهد. از نظر وودز، چشم‌انداز سرمایه‌گذاری آینده برای اتریوم ۴۰ درصد و برای بیت‌کوین ۶۰ درصد خواهد بود چرا که پتانسیل رشد بیت‌کوین بیشتر است.

وودز در تحسین صنعت کریپتویی، از امورمالی غیرمتمرکز (دیفای) غافل نمی شود و عنوان می کند که بالاترین پتانسیل تغییر وضعیت کنونی در صنعت مالی سنتی در اختیار دیفای است. او همچنین اضافه می‌کند که آرک اینوست به‌خاطر به‌روزرسانی و ارتقای جدید الگوریتم اثبات سهام این پلتفرم، تمام قد از سرمایه‌گذاری اتریوم حمایت می‌کند.

 

منبع:cryptovibes

مشاهده خبر

 

 

کد مقاله

8137

تاریخ انتشار

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

لینک کوتاه

https://sfg.ir/?p=8137

اشتراک گذاری

آخرین اخبار و مقالات