گروه مالی پیشرو و دانش محور با مجموعه متنوعی از خدمات فناورانه

پیش بینی قیمت نفت خام

پیش بینی قیمت نفت خام

عقب گرد بازارهای نفت خام

بازارهای نفت خام هم مثل بقیه در طول نشست تجاری روز پنج‌شنبه ۱۷ ژوئن از کنترل خارج شده‌اند چرا که تریدرها درتلاشند تا ایده سیاست های کاهش تدریجی بانک مرکزی ایالات متحده را سبک و سنگین کنند.

نفت خام وست تگزاس اینترمیدیت

کاهش و تفاوت کمتر بازار نفت خام وست تگزاس اینترمیدیت (WTI) در آغاز نشست تجاری روز پنج‌شنبه نشانه‌ای از زندگی دوباره است. به نظر می رسد که با این کار بازار همچنان شاهد اندکی عقب گرد باشد اما این میزان ۷۰ دلاری قطعا کمی حمایت روانشناختی به دنبال دارد، و به طور قطع این میزان ۶۷.۵۰ دلاری در راس این سه گانه قرار می گیرد. انتظار می رود که اینجای بازی، «حافظه بازار» وارد میدان شود. به علاوه اینکه به‌نظر می رسد که موضوع اصلی پیش از بازگشت شکارچیان ارزش به این بازار، مسئله زمان باشد چرا که تقاضا همچنان روند صعودی در پیش دارد.

نفت برنت

بازار نفت برنت نیز طی این نشست تجاری به شدت بهم ریخته است اما در نهایت منابع حمایتی از گوشه و کنار وارد میدان شدند. صراحتا باید این موضوع را واکنش افراطی کامل تریدرهای الگوریتمی دانست و بس، و علیرغم واقعیت نسبتا بیرحمانه و ظالمانه‌اش، موضوع این است که این روزها بازار حدودا ماهی یکبار دستخوش نوسان می شود، و حدس می زنیم که اکنون نوبت ما رسیده که آخرین برگ را رو کنیم. پشت این میزان ۷۰ دلاری باید حمایت و پشتیبانی زیادی باشد، و فرض می شود که به آن دست خواهیم بافت. تقاضا برای نفت خام صرف نظر از اقداماتی که بانک مرکزی آمریکا اتخاذ می کند همچنان افزایش می‌یابد، بنابراین مسئله فقط زمان پیش از ورود شکارچیان ارزش به بازار و دست گرفتن بازار است.

منبع: Fxempire

مشاهده خبر

کد مقاله

8686

تاریخ انتشار

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

لینک کوتاه

https://sfg.ir/?p=8686

اشتراک گذاری

آخرین اخبار و مقالات