گروه مالی پیشرو و دانش محور با مجموعه متنوعی از خدمات فناورانه

همکاری صرافی بایننس با انجمن بانک های روسیه

همکاری صرافی بایننس با انجمن بانک های روسیه

صرافی دارایی‌های دیجیتال بایننس اولین شرکت رمزنگاری است که از انجمن بانک‌های روسیه در تلاش‌ برای تنظیم بازار رو به رشد ارزهای دیجیتال در این کشور پشتیبانی و با مقامات مسکو در تدوین مقررات و قوانین این حوزه همکاری می‌کند. بایننس، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان، به انجمن بانک‌های روسیه (ABR) ملحق شده است تا تجربیات نظارتی خود را با موسسات مالی و دولت روسیه به اشتراک بگذارد.

صرافی دارایی‌های دیجیتال بایننس اولین شرکت رمزنگاری است که از انجمن بانک‌های روسیه در تلاش‌ برای تنظیم بازار رو به رشد ارزهای دیجیتال در این کشور پشتیبانی و با مقامات مسکو در تدوین مقررات و قوانین این حوزه همکاری می‌کند.

بایننس، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان، به انجمن بانک‌های روسیه (ABRملحق شده است تا تجربیات نظارتی خود را با موسسات مالی و دولت روسیه به اشتراک بگذارد، زیرا آنها رویکرد مورد نظر خود را برای نظارت در فضای کریپتو طراحی می‌کنند. با اعلام انتقال به رسانه‌های محلی، نمایندگان آن عنوان داشتند که بایننس اولین پلتفرم رمزنگاری است که در سازمان صنعت بانکداری فعالیت می‌کند. انجمن بانک‌های روسیه اخیراً یک مرکز تخصصی در زمینه دارایی‌های مالی دیجیتال و ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است که وظیفه آن بررسی رویه جهانی تنظیم گردش دارایی‌های رمزنگاری است. به گزارش کریپتوRBC ، این ساختار همچنین به عنوان یک پلت‌فرم برای گفتگو بین کارشناسان در زمینه ارزهای دیجیتال و مقامات فدرال روسیه و قانونگذاران عمل خواهد کرد.

اولگا گونچارووا، مدیر روابط دولتی بایننس برای روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع، به عنوان سرپرست این مرکز تخصصی انتخاب شده است. گلب کوستارف، مدیر اروپای شرقی بایننس عنوان نمود که این صرافی سابقه خوبی در همکاری با قانونگذاران در سراسر جهان دارد. همچنین از وی افزود:

من مطمئن هستم که پیشرفت‌های ما و تخصص ما مورد استقبال جامعه بانکی روسیه قرار خواهد گرفت.

در چند هفته گذشته، مقامات دولتی در مسکو و اعضای صنعت مالی این کشور به شدت تلاش کرده‌اند تا شکاف‌های موجود در چارچوب قانونی روسیه را که پس از تصویب قانون «در مورد دارایی‌های مالی دیجیتال» کماکان وجود دارد، از بین ببرند. سال گذشته در حالی که بانک روسیه ممنوعیت گسترده‌ای را برای طیف وسیعی از عملیات مرتبط از جمله تجارت پیشنهاد کرده است، اکثر موسسات دیگر از دیدگاه وزارت دارایی حمایت کرده‌اند که روند قانونی نمودن روش جایگزین بهتری است. پس از اینکه دولت فدرال مفهوم آن را تأیید نمود، حال وزارت خزانه‌داری در حال تهیه دو مصوبه قانونی برای اقتصاد رمزنگاری روسیه است.

براساس گزارشی از کومرسانت در اوایل این ماه، می توان گفت که برخی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال جهان بر اساس قوانین جدید پیشنهادی، از جمله الزام به افتتاح یک دفتر محلی یا ثبت یک نهاد حقوقی روسی، آماده فعالیت در روسیه هستند. گونچاورواز صرافی بینانس به روزنامه تجاری گفت که این پلتفرم از نقشه راه نظارتی دولت پشتیبانی می‌کند که به گفته او، “عملیات را قابل فهم‌تر، شفاف‌تر و کاربرپسندتر می‌نماید.”

منیع:news.bitcoin

مشاهده خبر

کد مقاله

10252

تاریخ انتشار

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

لینک کوتاه

https://sfg.ir/?p=10252

اشتراک گذاری

آخرین اخبار و مقالات