گروه مالی پیشرو و دانش محور با مجموعه متنوعی از خدمات فناورانه

Defi در واقع از سقوط FTX بهره می‌برد

Defi در واقع از سقوط FTX بهره می‌برد

مدیر عامل آرک اینوست:” Defi در واقع از سقوط FTX بهره می‌برد

 

در روز جمعه (۹ دسامبر ۲۰۲۲)، کاترین وود، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری آرک اینوستمنت با نام مستعار  ARK در مورد اینکه چگونه چندین ورشکستگی بزرگ در کریپتو بر بازار کریپتو تاثیر می‌گذارد، به بحث و بررسی پرداخت. به گزارش دیلی هودل، وود در مصاحبه با یاهو فایننس:

“ما معتقدیم که DeFi در واقع از این طریق تقویت خواهد شد، زیرا اکنون بسیار مشخص است – راه حل اصلی غیرمتمرکز و شفاف است… آن شبکه‌ها از این کار چشم پوشی نکردند. همه تراکنش‌های آن‌ها تکمیل شد، و انواع معیارها وجود دارد که نشان می‌دهد اکنون  این شاخص قوی‌تر می شود.”

«من فکر می‌کنم چیزی که به خاطر FTX یاد می‌گیریم این است که شبکه‌های غیرمتمرکز کاملاً شفاف چقدر برای خدمات مالی در آینده اهمیت زیادی قائل هستند. … FTX، سلسیوس، ۳AC  همه شبکه‌های بسته بودند. سیستم های غیرشفافی که از ماهیت آنها چیزی نمی‌دانستیم. زمانی که آنها در حال سقوط بودند، چه اتفاقی افتاد؟ افرادی که در شبکه‌های کاملاً شفاف توزیع شده بودند، توانستند از آن خارج شوند. آنها دیدند که این اتفاق در حال وقوع است. اوضاع خیلی خوب پیش نرفت و شرکت‌های دیگر از چرخه تجارت خارج شدند.»

در ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲، وود افکار خود را در مورد بیت کوین و اتریوم طی مصاحبه‌ای با کارول ماسار و تیم استنووک در رادیو بیزینس ویک بلومبرگ به اشتراک گذاشت. یکی از اولین سؤالات وود این بود که چرا او هنوز به ارزهای دیجیتال اعتماد دارد.

مدیر عامل شرکت آرک اینوست می‌گوید: با توجه به بلاک‌چین‌ها می‌توان گفت –از بلاک چین بیت‌کوین و اتریوم استفاده کنیم – چیزی که در این مرحله می‌یابیم این است که آن‌ها زیرساخت لازم را دارند. این فناوری در تمام این بحران از میدان نبرد خارج نشده است. در واقع، نرخ هش بیت کوین در بالاترین حد خود قرار دارد و این نشانه واقعی امنیت شبکه است. در شاخص قیمتی اتریوم، ما شاهد ارزش کل سهام در ۲۴ میلیارد دلار هستیم. که بالاترین رقم در طول تاریخ است. بنابراین ما فکر می‌کنیم که زیرساخت ها به خوبی کار می کنند.”

در رابطه با بیت کوین، وقتی از وود پرسیده شد که آیا کماکان به پیش بینی خود مبنی بر اینکه بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ به ازای هر سکه یک میلیون دلار خواهد بود، معتقد است، گفت:

“بله. گاهی اوقات شما نیاز به آزمایش نبرد دارید، باید بحران‌ها را پشت سر بگذارید، قبل از هر چیز بازماندگان را ببینید، اما واقعاً برای آزمایش زیرساخت‌ها، ما فکر می‌کنیم که بیت کوین به دلیل آنچه قبلاً ذکر کردم، پیروز و سربلند گام برخواهد داشت و من فکر می کنم که تنها چیزی که ممکن است رخ دهد این است که شاید مؤسسات عقب نشینی کنند و فقط بگویند، “خوب، آیا ما واقعاً این را درک می کنیم؟”  و زمانی که آنها در واقع تکالیف خود را انجام دهند و ببینند اینجا چه اتفاقی افتاده است، فکر می‌کنم ممکن است راحت تر وارد بیت کوین و شاید اتر به عنوان اولین مرحله سرمایه گذاری، شوند زیرا درک بهتری نسبت به آن خواهند داشت.”

 

 

 

منبع:cryptoglobe

مشاهده خبر

 

کد مقاله

16121

تاریخ انتشار

۱۴۰۱/۰۹/۲۷

لینک کوتاه

https://sfg.ir/?p=16121

اشتراک گذاری

آخرین اخبار و مقالات