گروه مالی پیشرو و دانش محور با مجموعه متنوعی از خدمات فناورانه

دیوید سولومون، مدیرعامل گلدمن می‌گوید تورم عمیقاً در اقتصاد جهانی جای گرفته است

دیوید سولومون، مدیرعامل گلدمن می‌گوید تورم عمیقاً در اقتصاد جهانی جای گرفته است

دیوید سولومون، مدیرعامل گلدمن ساکس روز دوشنبه گفت تورم عمیقاً در اقتصاد جای گرفته است و مشخص نیست که آیا این وضعیت در اواخر سال جاری بهبود خواهد یافت یا خیر. سولومون گفت: “من انتظار دارم که نوسانات بیشتری رخ دهند و عدم اطمینان بیشتری بوجود بیاید و با توجه به شرایط فعلی، ما تمام منابع خود را با احتیاط کنترل خواهیم کرد.”

به نقل از مدیریت، ابهام باعث شده است که سولومون با احتیاط بانک مستقر در نیویورک خود را اداره کند و این شرکت تصمیم گرفته است تعداد استخدام های جدید خود را کاهش دهد و هزینه های حرفه ای را که می پردازد، کاهش دهد. دیوید مایکل سولومون، مدیر عامل گلدمن ساکس، در یک مباحثه با موضوع “زنان کارآفرین از طریق امور مالی و بازار” در بانک جهانی در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ در واشنگتن دی سی شرکت نمود.

دیوید سولومون، مدیرعامل گلدمن ساکس روز دوشنبه گفت که تورم عمیقاً در اقتصاد جهانی جای گرفته است و مشخص نیست که آیا این وضعیت در اواخر سال جاری بهبود خواهد یافت یا خیر. سولومون در جریان یک تماس تلفنی در مورد بحث در مورد دوم به تحلیلگران گفت: «تورم عمیقا در اقتصاد جای گرفته است، و آنچه در مورد این دوره خاص غیرمعمول است این است که هم تقاضا و هم عرضه تحت تأثیر رویدادهای برون زا یعنی همه گیری و جنگ با اوکراین.هستند. سولومون، به عنوان یکی از مشاوران ارشد وال استریت در شرکت‌ها، در مورد یکی از بحث‌های اصلی در حال حاضر در بازارها، بیان کرد: مشخص است که تورم در بالاترین حد چند دهه است. اما تا کی این تورم ادامه خواهد داشت؟ در بحبوحه معاملات قوی اوراق قرضه، درآمد گلدمن ساکس از برآوردهای سه ماهه دوم پیشی گرفت

سولومون گفت: «در گفتگو با مدیران عامل شرکت‌های بزرگ جهانی، آنها به من گفتند که همچنان شاهد تورم مداوم در زنجیره تأمین خود هستند. در همین حال، اقتصاددانان ما می‌گویند که نشانه هایی در اقتصاد وجود دارد که نشان می‌دهد تورم در نیمه دوم سال کاهش خواهد یافت. پاسخ این سوال نامشخص است و همه ما آن را از نزدیک بررسی خواهیم کرد.»

او گفت که از آنجایی که بانک‌های مرکزی در سراسر جهان به سخت‌تر نمودن شرایط مالی برای مبارزه با تورم ادامه می‌دهند، بازارهای بی‌ثبات در بین طبقات دارایی همچنان متلاطم خواهند بود. سولومون به یک تحلیلگر گفت، نگرانی اصلی این است که کمپین مبارزه با تورم به “اعتماد شرکت ها و همچنین فعالیت مصرف کنندگان در اقتصاد” خدشه وارد نموده است.

این ابهام باعث شده است که با بررسی برنامه های مرتبط با هزینه ها سولومون   بانک مستقر در نیویورک خود را با احتیاط اداره کند. به گفته دنیس کلمن، مدیر مالی، این شرکت تصمیم گرفته است نرخ استخدام‌های جدید خود را کاهش دهد، هزینه‌های حرفه‌ای را کاهش دهد و احتمالاً عملکرد سالانه کارکنان را در سال جاری مجددا بررسی نماید. سولومون گفت: “من انتظار دارم که نوسانات بیشتر و عدم اطمینان بالاتری وجود داشته باشد و با توجه به شرایط فعلی، ما تمام منابع خود را با احتیاط مدیریت خواهیم کرد.”

 

 

منبع:cnbc

مشاهده خبر

کد مقاله

11326

تاریخ انتشار

۱۴۰۱/۰۴/۳۰

لینک کوتاه

https://sfg.ir/?p=11326

اشتراک گذاری

آخرین اخبار و مقالات