گروه مالی پیشرو و دانش محور با مجموعه متنوعی از خدمات فناورانه

تحلیلگر سرمایه گذاری طولانی مدت به مشکل اصلی بیت کوین اشاره نمود

تحلیلگر سرمایه گذاری طولانی مدت به مشکل اصلی بیت کوین اشاره نمود

در یکی از موضوعات اخیر توییتر، تحلیلگر معروف جیم بیانکو اظهار داشت که بیت کوین پس از شکست به عنوان پوشش تورم، یک مشکل دارد. بیانکو عنوان نمود که بیت‌کوین در شش ماه گذشته با معاملات آتی S&P 500 معامله می‌شود.

 

این همبستگی بالا همچنان ادامه دارد زیرا رمزارزها به معاملات پشت سر هم با سهام ادامه می‌دهند. بیانکو براین باورست که بیت کوین در واقع معادل ” ES Degen” اهرمی است. این تحلیلگر نوشت: “به نظر من نباید اینگونه باشد و اینطور ادامه پیدا کند.

علیرغم اظهار تاسف نسبت به سیاست پولی سهل‌گیرانه فدرال رزرو در گذشته، بیانکو معتقد است که بیت کوین به طور پنهانی به چاپ پول بیشتری امید دارد زیرا دارایی های ریسکی از نرخ های بهره پایین و اشکال متعدد تسهیل کمی سود می برند. به نظر این تحلیلگر، این یک مشکل بزرگ برای اهداف بلندمدت بیت کوین است.

طبق گزارش یو تودی، بیت کوین اخیرا بدترین سه ماهه خود را در بیش از یک دهه گذشته ثبت کرده است. در همین حال، شاخص کامپوزیت نزدک که دارای سطح بالایی از همبستگی با ارزهای دیجیتال است، بدترین روند سه ماهه خود از سال ۲۰۰۸ را به ثبت رساند.

در سال ۲۰۲۲، بیت کوین نتوانست به یک جایگاه امن در بحبوبه آشفتگی بازار تبدیل شود، که این فرضیه را تأیید می‌کند که بزرگترین ارز دیجیتال جهان در واقع یک دارایی پرخطرمحسوب می شود. در ماه مه، بانک آمریکا به عنوان یکی از موسسات بانکی پیشرو در ایالات متحده، اعلام نمود که بیت کوین یک تنوع بخش پرتفوی پایدار، زیرا بیششتر در کنار سهام عمل می کند. بنابراین، بزرگترین رمزارز نمی تواند به عنوان پوشش تورم عمل کند.

با وجود تورم بسیار بالا بیت کوین  بیش از ۶۹ درصد از رکورد خود افت نموده است.

 

منبع:u.today

مشاهده خبر:

کد مقاله

11225

تاریخ انتشار

۱۴۰۱/۰۴/۲۲

لینک کوتاه

https://sfg.ir/?p=11225

اشتراک گذاری

آخرین اخبار و مقالات