گروه مالی پیشرو و دانش محور با مجموعه متنوعی از خدمات فناورانه

پی پال قابلیت خرید و فروش رمزنگاری را در انگلستان راه اندازی می‌کند

پی پال قابلیت خرید و فروش رمزنگاری را در انگلستان راه اندازی می‌کند

شرکت پی پال در اعلامیه روز دوشنبه بیان کرد که از این هفته به مشتریان خود در بریتانیا اجازه خرید، فروش و نگهداری بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده را میدهند.

این خبر، که اولین توسعه بین المللی خدمات ارزهای رمزنگاری شده شرکت پی پال در خارج از ایالات متحده را نشان می دهد، می تواند الهام بخش استقبال بیشتر از این دسته دارایی های جدید باشد.

با بیش از ۴۰۳ میلیون حساب فعال در سطح جهان، این شرکت مستقر در سن خوزه، ایالت کالیفرنیا، یکی از بزرگترین شرکت‌ها در زمینه خدمات مالی است که به مشتریان امکان دسترسی به رمز ارزها را می‌دهد.

پی پال در اوایل سال جاری خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در ایالات متحده آغاز کرد و بعداً به مشتریان این امکان را داد تا از دارایی های دیجیتال برای خرید از میلیون ها کسب و کار در شبکه خود استفاده کنند. این شرکت امیدوار بود که با ورود به این طبقه از دارایی های جدید استفاده جهانی از ارزهای دیجیتال را تشویق کرده و شبکه خود را برای ارزهای دیجیتالی جدیدی که ممکن است توسط شرکت ها و بانک های مرکزی توسعه داده شود، آماده کند.

“ما متعهد هستیم که همکاری نزدیکی برای ارائه پشتیبانی خود با نهادهای نظارتی در بریتانیا و سراسر جهان داشته باشیم تا بتوانیم به طور معناداری در شکل گیری نقش اصلی در این زمینه، مشارکت کنیم.”

خوزه فرناندز داپونته، معاون و مدیر کل بلاک چین و ارزهای دیجیتال در پی پال، در بیانیه ای گفت:”ارزهای دیجیتال در آینده امور مالی و تجارت جهانی نقش مهمی را بازی خواهند کرد.”

در انگلستان ، خدمات پی پال با صرافی های معروفی مانند کوین بیس و همچنین استارتاپ های فینتک مانند Revolut رقابت می کند. مشتریان از این پس می توانند بیت کوین، اتر، لایت کوین و بیت کوین کش را از طریق کیف پول پی پال خود به صورت آنلاین یا در برنامه تلفن همراه خریداری کنند.

این حرکت در حالی صورت می گیرد که شرکت های مالی معتبرتر با افزایش قیمت رمزارزها، به مشتریان خود اعم از مصرف کنندگان و موسسات دسترسی به دارایی های دیجیتالی را آغاز کرده اند.

 

منبع: reuters
مشاهده خبر

 

کد مقاله

9177

تاریخ انتشار

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

لینک کوتاه

https://sfg.ir/?p=9177

اشتراک گذاری

آخرین اخبار و مقالات