گروه مالی پیشرو و دانش محور با مجموعه متنوعی از خدمات فناورانه

پلتفرم رابین هود آماده معرفی ویژگی های جدید به مبادلات رمزنگاری رقیب

پلتفرم رابین هود آماده معرفی ویژگی های جدید به مبادلات رمزنگاری رقیب

پلتفرم رابین هود آماده معرفی ویژگی های جدید به مبادلات رمزنگاری رقیب

ولادیمیر تنف (Vladimir Tenev) ، مدیرعامل پلتفرم رابین هود (Robinhood)، اخیراً در برنامه تلویزیونی خود نشان داد که این پلتفرم تجاری در تلاش است تا برای کاربران رمزنگاری خود عملکردهای جانبی را فراهم کند. تنف اذعان کرد که کاربران این شرکت خواهان استفاده از کیف‌های پول دارایی دیجیتال هستند.

هرچند که تنف زمان‌بندی دقیقی برای عرضه این ویژگی جدید اعلام نکرده و گفته است که در سریع‌ترین زمان ممکن، این کیف پول کریپتویی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. وی اذعان داشت که قابلیتهای جدید دیگری نیز در آینده روانه بازار می‌شوند و این شرکت در تلاش است تا این برنامه ها را به طور ایمن معرفی کند.

در حال حاضر، کاربران پلتفرم های تریدینگ، نمی توانند رمزارزها را از حسابهای خود انتقال بدهند، که باعث شده کاربران به سمت ارزهایی مثل کوین بیس (Coinbase) بروند. تنف به این نکته اشاره کرد که این قابلیت ممکن است در آینده نزدیک به بازار معرفی شود.

اضافه شدن رمزارزها به پلتفرم رابین‌هود سودمند بوده چرا که این شرکت به مقصد تجارت دارایی‌های دیجیتال هزاره تبدیل شده است. اوایل ژوئیه، این شرکت اظهار داشت که ۱۷٪ از کل درآمدش از تجارت رمزنگاری بدست آمده و ۳۴ درصد درآمد ارز دیجیتالش به معاملات Dogecoin اختصاص یافته است.

این شرکت کارگزاری آنلاین، برنامه تلویزیونی برای ارائه اطلاعات عرضه اولیه عمومی (IPO) به سرمایه گذاران برگزار کرد. به عنوان بخشی از پرونده IPO در پلتفرم رابین هود، کاهش سود معاملات Dogecoin می تواند اختلالاتی در روند تجاری آن ایجاد کند.

این برنامه محبوب معاملاتی در حال ارزشگذاری ۳۵ میلیارد دلاری در عرضه اولیه خود است تا بیش از ۲ میلیارد دلار در اولین عرضه عمومی اش به دست بیاورد. ارزشگذاری شرکت در نهایت به تقاضای سهام آن بستگی دارد.

 

طبق گفته منابع آگاه، پلتفرم رابین هود قرار است از ۲۹ جولای معاملات خود در Nasdaq را تحت عنوان HOOD آغاز کند. این شرکت با ۹.۵ میلیون کاربر در سه ماهه نخست سال جاری تریدینگ رمزارزها خود را به یکی از فعالان مهم در صنعت رمزنگاری تبدیل کرده است.

این شرکت به  رتبه های نخست صرافی کریپتویی پیشتاز کوین‌بیس رسیده است که در آوریل امسال عرضه شدند.

علیرغم اینکه عرضه اولیه عمومی تقریبا نزدیک است، رابین‌هود پس از الزام پرداخت ۳۰ میلیون دلاری به وزارت خدمات مالی آمریکا برای پولشویی و سایر مسائل مربوط به امنیت سایبری با مشکل قانونی با ناظران نیویورک مواجه شده است.

 

منبع fxstreet

مشاهده خبر

کد مقاله

8987

تاریخ انتشار

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

لینک کوتاه

https://sfg.ir/?p=8987

اشتراک گذاری

آخرین اخبار و مقالات