گروه مالی پیشرو و دانش محور با مجموعه متنوعی از خدمات فناورانه

ثروتمندترین نهنگ بیت کوین

ثروتمندترین نهنگ بیت کوین

بزرگترین نهنگ بیت کوین غیر مبادله ای جهان پس از یک رشته تراکنش های بزرگ در اوایل این ماه، اکنون بیش از ۲ میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد. بر اساس پلتفرم داده های رمزنگاری  بیت اینفوچارتز، نهنگ از ۱۴ ژوئن ۲۵۵۴ بیت کوین در یک سری تراکنش افزوده است. در تاریخ های ۱۴ ژوئن و ۱۸ ژوئن، نهنگ ۱۶۹۸ بیت کوین به ارزش ۳۶.۶۲ میلیون دلار خریداری نمود. از آن زمان، نهنگ  ۸۵۶ عدد بیت کوین به ارزش ۱۷.۳۵ میلیون دلار جمع آوری کرده است.

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۲۱۱۹۸ دلار معامله  شد.

ثروتمندترین نهنگ بیت کوین غیر مبادله ای در حال حاضر مجموعاً ۱۳۰۲۲۷ بیت کوین یا ۰.۶۸ درصد از عرضه فعلی را در اختیار دارد. این نهنگ پس از کیف پول های متعلق به صرافی های رمزنگاری بینانس و بیتفینکس، سومین نهنگ بزرگ بیت کوین در جهان است. به گفته شرکت تحلیلی کریپتو سانتیمنت، رکود بازار کریپتو باعث افزایش تعداد نهنگ های بیت کوین شده است.

سانتیمنت می‌گوید که افزایش تعداد نهنگ‌هایی که بیش از ۱۰۰۰۰ بیت کوین دارند از ماه فوریه آغاز شده است، در حالی که افزایش تعداد آدرس‌هایی که بین ۱۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین نگهداری می‌کردند در اوایل این ماه آغاز شد. در حالی که بازارهای سرمایه نزولی شده اند، تعداد آدرس های بیت کوین بزرگتر در شبکه افزایش یافته است. آدرس‌های دارای ۱۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین دو هفته پیش افزایش یافته است و از فوریه تاکنون بیش از ۱۰۰۰۰ آدرس افزایش یافته است.

 

 

منبع:dailyhodl

مشاهده خبر

کد مقاله

11138

تاریخ انتشار

۱۴۰۱/۰۴/۰۷

لینک کوتاه

https://sfg.ir/?p=11138

اشتراک گذاری

آخرین اخبار و مقالات